donderdag 22 maart 2018

Maart de digitale patroon maand

Toen mamarieke met de oproep kwam voor de  #mdpm twijfelde ik geen seconde .
Ik heb zoveel ongeplakte digitale patronen,  dat ik soms niet eens weet wat ik heb.

Herkenbaar ?

De uitdaging Is heel simpel , neem een van je digitale patronen die je nog nooit gebruikt hebt en ga daarmee aan de slag .

Ondertussen heb ik er al 20 geplakt , maar iets met tijd nog niet veel gemaakt.
En toen, jaja, kwam weer de 2 euro actie bij de makerist .

Heb er toch nog een paar gekocht , maar wel gelijk met 1 aan de slag gegaan .

Mijn oog viel op de skater dress Mary lou
Heerlijk zwierjurk voor dames. Want mama is zo jaloers op de kleine dame haar zwierjurkjes .


Is een poep simpel patroon , zo klaar.

Heb netjes de maattabel gevolgd en zo waar paste ik in een maatje kleiner dan normaal (of zou het door het afvallen komen haha)

De jurk heb ik afgewerkt met een rekbaar bias bandje, gewoon omdat ik dat mooi vond.  Breekt een beetje.

Van de week maar opzoek naar een fuchsia lint, denk dat het wel mooi staat om mijn taille .

Nummer 2 van deze heerlijke jurk Is ook al in de maak.





Stof: naaiplezier (kreeg voor mijn verjaardag een cadeaubon van mijn lieve vriendin )
Elastisch bias :kleurenmix
Patroon: Mary lou van makerist

1 opmerking: