vrijdag 2 maart 2018

Brrrr koud

Dat het koud is buiten, dat hoef ik jullie niet te vertellen ;)

Tijdens deze dagen doet iedereen een lekkere warme trui aan. Laat daar nu de schoen wringen.
Ik heb bijna geen truien. OEPS!?!?!



Gelukkig lag er in mijn best wel grote stash (oeps) een stof die wel heel geschikt is voor een trui. Hoera!

Gelukkig had ik het patroon al geplakt, maar nooit gemaakt. Tot vandaag dan ;)

Het stofje werd omgetoverd tot de Hoodie Lynn van Pattydoo.
Is een Duits patroon maar de beschrijving is in het Engels. Tevens is er op de site een instructie fimpje geplaatst. Ideaal mocht je twijfelen of zo iets hebben van HUH wat bedoelen ze.

Trui was bijna klaar en dan komt mijn struikelblok altijd, de boordjes.
Mmmmm geen enkele effe kleur die ik huis heb, was er mooi bij. Tot ik me bedacht dat ik nog een roze Cuff me had liggen. Zou dat erbij passen qua kleur?

Ik vind van wel, van vinden jullie? ;)






De hoodie is afgewerkt met snappap, welke ik kreeg als cadeautje bij een bestelling.


Stof  en Koord van Oma Lie
Boordjes en snappap van Droomstoffen







2 opmerkingen: